Minden, amit csúszós lejtőn csinálnak.
Praktikus ivási- szex- és sporttippek.
Havas sportok gőzgombóc-perspektívából.

Bankkártyával vette a síbérletet a Stuhleckre: a duplájára nyúlták le!

Zubreczki Dávid | 2009.01.26. 08:38 15 komment

Kellemes síeléssel zárta az évet Márk Ausztriában, egy bankkártyával váltott síbérlettel. Itthon aztán rá kellett döbbennie: nem egészen annyit fizetett a kikapcsolódásért, mint gondolta. Homárra illő történet "majd máskor figyeljen jobban, hogy mit ír alá" fordulatokkal.

December 28-án mentem síelni Stuhleckre, Ausztriába. Mivel kedvelem a bankkártyás fizetést, és egyébként sem volt Euróm, így a síbérlet vásárlást bankkártyával intéztem. kifizettem a 33,50 Eurós síbérletet, majd leokéztam, aláírtam és átvettem a bérletem. Kellemeset síeltem aznap, jó emlékeim voltak a helyről.
 

ÁMDE!
 

Január elején felmentem a netbankomra, hogy megnézzem hogyan is költekeztem a napokban. Észrevettem egy meglepő infót, miszerint Dec 31-én (akkorra került könyvelésre) egy 69 Eurós tétel, plusz 2 Eurós síbérlet kaució került levonásra. Mondom magamban – Hoppá. Gyorsan felhívtam a Raiffeisen-t (bankom), akiknek fogalmuk sem volt az egész mikéntjéről, leszúrtam őket, hogy ilyen hogy lehet, majd 90 perc beszélgetés után egy reklamációs jegyzőkönyv felvételét követően abban maradtunk, hogy 120 nap múlva!!!! kiderül mi volt, és visszautalják a pénzt, ha jogos a reklamáció.


Addigra én meg ezt pont el is felejtem. Szóval azt sem tudták eszik vagy isszák. Erre írtam egy emailt Stuhleckre, ahol közölték, hogy majd utalják, ha ők is visszakapták, stb. Én meg a bankkártyámat is majdnem letiltottam. Erre írok nekik vissza, hogy azonnal utalják a tőlem ellopott pénzt!!! és kártérítést szeretnék. Erre az a válasz jött, hogy kártérítés nincs, és majd máskor figyeljek jobban, hogy mit írok alá, mert én csak a 2 eurós kauciót írtam alá, a síbérlet 69 euróját nem. Erre kicsit felpaprikáztam magam, és visszaírtam, hogy ha én 2 eurót írtam alá, akkor csak annyit ismertem el, tehát akkor visszakérhetném akár a 69 Eurót is, de nem teszem, mert lesíeltem az árát. Azóta nem válaszoltak, de megérkezett a különbözet a számlámra, kártérítés gyanánt még egy elnézést kérés sem, semmi.


Tehát összefoglalva: Elloptak tőlem 35,5 Eurót. Erre ha én nem veszem észre a büdös életben nem adják vissza az ellopott pénzem, mert senki sem értesített, pedig a bakkártyás fizetés alapján könnyen felvehették volna velem a kapcsolatot. Ismétlem, nem kerestek meg engem. Ezek után, hogy nagyobb összeget emelnek le a számlámról a tudtom nélkül, tehát ellopják, még azt a választ kapom, hogy én figyeljek jobban oda a jövőben. Szóval nem ez volt a korrekt hozzáállás a részükről, és eddig ilyet még soha életemben nem tapasztaltam.

Ha van jó sztorid, fotód, videód, kérdésed, élménybeszámolód vagy bármi ötleted, írd meg!

ausztria árak átverés lenyúlás semmering stuhleck

A bejegyzés trackback címe:

https://hutte.blog.hu/api/trackback/id/tr81902771

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

chipanddale74 · http://www.autosvilag.com 2009.01.26. 13:47:31

Na ezért sem árt ha külföldön inkább a készpénzt preferáljuk. Itthon legalább egyszerűbb a reklamálás.

Agyalap 2009.01.26. 13:55:14

Gondoltam, a germán országokban nagyobb precizitással mennek a dolgok.
Vagy magyarok kezelik a webszervereke sógoréknál?

jung 2009.01.26. 13:56:43

sms értesítés... akkor egyből látod és tudsz reklamálni!

bekbórd! 2009.01.26. 14:02:36

Stuhlecken (ahogy még sok helyen Ausztriában) te dugod be a kártyát a terminálba, és utána leokézod az azon megjelenő összeget. Nem te bénáztál azzal a kártyával (2x indítottál tranzakciót)? Igaz, hogy a pénztáros is jobban figyelhetett volna, de a "lopott" pénzt úgysem tudta volna zsebre tenni a cég számlájáról, nem volt érdeke a lehúzás.
Örülök, hogy sikerült rendezni az ügyet, és a megnyerő stílusoddal tovább öregbítetted a magyarok hírnevét az osztrák sípályákon. Nem is értem, hogy feledkezhettek meg a kiengesztelésedről...

marklar320 2009.01.26. 14:10:50

@bekbórd: hát, lehet igazad van. Te nem tudom mit gondolnál (figyeltem hogy mit ok-zok le, és utólag ki is derült, hogy csak a kauciót kellett leokéznom, és aláírnom - ami nem lepett meg, mert volt már, hogy ugyanitt alá sem kellett írnom semmit) ha neked tűnik el a bankkártyádról a pénz. Ezt nekik nyilván látni kellett, tudták hogyan kell, de nem értesítettek. ha nem veszem észre most is náluk van. ÉS valóban, mivel elment vele egy estém, és kb 1 órát telefonáltam a bankommal, igen jogosnak tartom, hogy valamivel kárpótoljanak. Legalább azzal hogy elnézést, és nem azzal, hogy máskor én figyeljek jobban, mikor kizárólag ők hibáztak. Ha rendben lezárták volna az ügyet, egyébként nem olvasnád itt.

lolperec 2009.01.26. 14:18:52

mi mindig kártyával fizetünk Semmeringen..
max 2-3 perc mire sorra kerülsz a pénztáraknál, minden megy gond nélkül..
síelés után meg egy automata visszaad 2 eurót bérletenként, ha visszahozod őket..
jópárszor voltunk már kint egy-egy napra,
a távolabbi parkolókból elvisznek a felvonóhoz ilyen traktor vontatta valamin :D
szóval szerintem teljesen korrekt..

bekbórd! 2009.01.26. 14:27:56

@marklar320: Ami nem tiszta nekem: a címben az van, hogy a neten vetted. A posztban csak sima kártyás fizetésről van szó. Netán a 33,50-et (ill. helyette 67-et) előre fizetted, a helyszínen csak a kártyaletétet? Bár így nem egy összegben jelent volna meg a számládon.

A tranzakcióról nem kaptál cetlit?
Ami még fura, hogy csak a napidíjat számolták duplán, a kaució csak 1 kártyára való 2.-€.

marklar320 2009.01.26. 14:33:33

@bekbórd: a címben el van írva, elvileg javították. helyszínen vettem. 35,5-öt okéztam le, viszont csak a két eurót írtam alá. Máskor ugyanitt alá sem írtam semmit. a tranzakcióról kaptam cetlit, a kaucióról kaptam csak, de nem panaszkodtam ott, mert máskor volt hogy ugyanitt semmit sem kaptam. fura az egész, nincs is rá magyarázat, de nem is érdekelt. a pénzem akartam csak visszakapni, ami sikerült, viszont felháborított a hozzáállás. Én, ha valamit elkúrok elismerem a vevőmnek, mert ő a vevő, és ha elkezdek hepciáskodni, még a végén felteszi valami posztra, meg elégedetlenkedik, mint itt én. Ez nekik és nekem is rossz így.

bekbórd! 2009.01.26. 14:47:54

Gondolom ők se értik, mi lehetett. Na, mindegy, nem a rokonaim, nem akarom védeni őket, de szerintem emberi hangnemmel többre juthatunk, mint lopással való megvádolással, meg kártérítésért követelőzéssel.

marklar320 2009.01.26. 14:50:10

@bekbórd: azért némi költői túlzás van a leírtakban...

marklar320 2009.01.26. 14:52:00

@marklar320: de sajnos tényleg így történt. Meg nem vádoltam senkit lopással, mert nem tudnám bizonyítani, csak jalaztem nekik, hogy olyan az érzésem, mint amikor meglopnak, ami sajnos így is volt. Eredményes lett a dolog egyébként, de az arrogáns hangvételük az első levéltől megmaradt, amit még egy udvarias levélre válaszoltak.

anonim222 [semleges néző] (törölt) 2009.01.26. 15:21:59

én helyben vettem kártyával napijegyet, többször is (több helyen). nem volt gond eddig. :). sms kontroll van. naná, hogy van. addig még tudok számolni (270 vagy 540 euro...) amúgy kártyás vásárlásnál nekem nem kellett kauciót fizetnem, meg is gyanúsítottam őket, hogy 2 euróval, hogy is mondjam, izé... átvernek? (mármint, ha készpénzzel fizetsz). nem mellesleg, abbeli felháborodásomat szeretném kifejezni, hogy az ecmc-t nem szeretik az osztrák élelmiszerboltokban.
ja, és hüttében csak készpénzzel!

bekbórd! 2009.01.26. 15:32:14

@anonim222 [semleges néző]: Tavaly még Stuhlecken sem lehetett ecmc-vel fizetni, csak Maestroval. Most már elfogadják?

anonim222 [semleges néző] (törölt) 2009.01.26. 17:55:35

@bekbórd: st. korona visa electron. tavalyelőtt valahol mariazell környékén működött az ecmc a sifelvonó pénztáránál is. bocs, a "helyben" részemről félreérthető volt, én arra gondoltam, hogy nem neten (persze, helyileg st. korona, már kezdek belekavarodni).

.com 2009.01.28. 15:03:45

ecmc-vel nekem is volt gondom
viszont electronnal soha
javaslom ennek a hasznalatat, viszont Stuhleck teljesen korrekt. Evente 20-25 napot csuszunk ott cca 10 eve, soha semmi gondunk nem volt.
Mellesleg vki szerint szar embereknek tartjak a magyart odakinnt. Ez nem igaz, vendeg vagy es semmi tobb, amilyen a mosdo, olyan a torulkozo persze mukodik ott is. Es amennnyi onfenyezo kocsogot hazankfiat ott lattam... 3 bol 1x szegyellem magam, hogy magyar vagyok. az utobbi idoben egyre tobb a hatartalan arc, jellemzoen vhogy egy kis penzt talalt felertelmiseg
olyan pocakos porszivougynok fajtak, keltteszta valagu feleseggel, Barbinak oltozott tehenkevel...a visitva rohoges es a siras kozott hintazik az ember

Hütte anyó levelesládája

Ha van jó sztorid, fotód, videód, kérdésed, élménybeszámolód vagy bármi ötleted, ide írd meg: hutteblog@travelo.hu!

Ezt dobja a Google

Hideg helyek a Travelon

Nincs megjeleníthető elem

Friss topikok

süti beállítások módosítása