Az várható volt, hogy a válsággal kiélesedő versenyben a síterepreklámok is beindulnak. A Coloradói Turisztikai Hivatal egy elég ötletes "államimázs" kampánnyal rukkolt elő: keresnek három embert, akik még soha nem láttak havat, hogy azután három hónapon át megtanítsák őket egy rakás téli sportra, miközben a nyeremény részeként a legjobb hotelek éttermeit és wellness-szolgáltatásait próbálhatják ki, egyszóval élvezhetik a telet.
Az ötlet nemcsak azért remek, mert egyből hír lett belőle, de azért is, mert gyakorlatilag a szezon végig témát ad: először fel kell tölteni a jelentkezőknek egy vicces videót ide, aztán közönségszavazás, majd blogközvetítés az élményekről (januártól februárig), miközben persze az egész fut twitteren és facebookon is.
Egyébként így idén olcsóbban megússza Coloradói Turisztikai Hivatal, mint tavaly. Ez a kampány ugyanis csak 150 ezer dollárba kerül, míg tavaly 250 ezret költöttek. Hiába no, válság van.