Minden, amit csúszós lejtőn csinálnak.
Praktikus ivási- szex- és sporttippek.
Havas sportok gőzgombóc-perspektívából.

Egy gazdátlan láb üldözése a sípályán

hütte | 2010.11.11. 11:47 34 komment

A múlt héten már több vér folyt a Hüttén, mint egy Yellow Spots koncerten és még mindig nem fogytunk ki a dermesztő történetekből. Tamás élményében ugyan nem lesz semmi komoly sérülés, azért valóban vérfagyaztó lesz. Egy gazdátlan láb üldözése a Chopokon!

 

"A történet kb. 20 évvel ezelőtt esett meg.
 
A Chopokon síeltünk egy kisebb baráti társasággal. Több jó síelő is volt köztünk de egyik barátunk már csak azért is elismerést érdemelt mert születési rendellenessége ellenére (bal lábán nem fejlődött ki az alsó lábszára) is nagyszerűen megtanult síelni.
 
Egyik nap önfeledten síeltünk a lejtőn amikor egy "sípálya ördöge" típusú fickó elkaszálta fent említett barátunkat aki egészen jól vette a borulást. Felállt, leporolta magát és ekkor vette észre, hogy az alsó lábszárprotézise, a síbakancs és a léc még mindig egységes egészet alkotva siklik tovább a hegyoldalon lefelé. Emberünk nem volt rest és azonnal üldözőbe vette az elszabadult eszközt.
Mi a borulást nem láttuk, mert akkor már 5 perce a sífelvonónál álltunk sorban. Előttünk, mögöttünk  beszélgető emberek várták, hogy rájuk kerüljön a sor, amikor egy bal lábszár egy síbakancs és egy síléc suhant el a sor mellett. Mi kajánul elvigyorodtunk és vártuk a folytatást. A tömeg elcsendesedet.
Kb. két másodpercen belül szemmel szinte követhetetlen gyorsasággal felbukkant, elsuhant, majd eltünt a sorban álló emberek szeme elől egy hangosan és artikulátlanul ordító féllábú síelő.
 
Tökéletes csend telepedett a tájra. A csendet csak két német sí túrista hölgy törte meg, ahogy a látottak hatására tompa puffanással, ájultan zuhantak a hóra.
Brutális, fékezhetetlen és artikulátlanul feltörő röhögésünket csak a néma tömeg értetlen és szemrehányó pillantásai kísérték."

 
És ne feledjétek, ha van hasonló vagy egészen más, vidám vagy tanulságos, balesetes, biztosítós, mulatós, lesiklós, felvonós sztoritok, esetleg leírnátok miért szeretitek/utáljátok ezt vagy azt a pályát, szállást miegymást, vagy csak egyszerűen történt veletek valami szokatlan valamelyik síelésetek során, ne habozzatok! Írjátok meg rögtön a Hüttének!

szlovákia baleset bizarr sztori chopok

A bejegyzés trackback címe:

https://hutte.blog.hu/api/trackback/id/tr942441385

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rejtélyes 2010.11.11. 12:09:08

Nem tréfa, csak véletlen... :)

csacse · http://csacsee.blog.hu/ 2010.11.11. 12:14:17

széééééééééééééép, megnéztem volna, röhögtem volna :)

Hagrid 2010.11.11. 12:28:49

Nagyon nagy!:D Nem tudják itt a kollégáim, min röhögök...XD

Démonmac1 2010.11.11. 12:29:54

Ezt a torténetet más változatban ismerem, Urban Legend kategóriás könyvben olvastam :))

Átokfajzat 2010.11.11. 12:30:51

fake, felborult volna 3 méter után

Démonmac1 2010.11.11. 12:31:20

"Válogatott városi mondák. Phil Healey Rick Glanvill. Biográf Kiadó
ez pl tele van ilyenekkel, és ehhez hasonlókkal.

csokiájsz 2010.11.11. 12:41:58

én ezen így nem tudok mosolyogni...

fidesz = házmesterek pártja 2010.11.11. 12:44:07

ROTFL... :DDDD
Akár igaz, akár fotosopp...

Tuszun 2010.11.11. 12:55:47

"Felállt, leporolta magát és ekkor vette észre, hogy az alsó lábszárprotézise, a síbakancs és a léc még mindig egységes egészet alkotva siklik tovább a hegyoldalon lefelé."
Es amikor felallt es leporolta magat, nem vette eszre, hogy kicsit billeg?? De a sztori vicces, akar igaz, akar nem.

plüss_Teknős 2010.11.11. 13:04:29

Egyik, vagy mindkét láb amputálása utáni síelőt is láttam már.. És, hm, szóval jobban nyomták, mint én a két ép lábammal, ámde minimális tapasztalatommal.
Azért a sztoriban lehet, hogy én az ájult hölgyek táborát gyarapítottam volna... :P

rezsöatya 2010.11.11. 13:27:19

@plüss_Teknős: bizony! Én is láttam már ilyet - mondjuk az egészséges volt, - az egyik lábán volt csak léc és nagyon jól nyomta! Bár én tudnék úgy síelni!

Rusher4587 2010.11.11. 13:27:35

Baszki :'D Ezen besírtam! :D:D:D:D

rezsöatya 2010.11.11. 13:30:33

amúgy most tetszik az Index lapszerkesztése: egy ilyen blogot betenni az alá, hogy "Matolcsy gázt ad a lejtőn"... :-))))

firpo88 2010.11.11. 13:34:03

@dezso: nem a síelő borult volna fel, hanem a fél láb.

kubatov_kommunista 2010.11.11. 13:52:59

Nagyon jó! :D:D:D
Jót röhögtem :) - de csúnyán néznek...

MekkMester 2010.11.11. 14:03:15

Hát, lehet, hogy fake, de marha jót röhögtem! :)

dezso 2010.11.11. 14:18:40

@firpo88: Ja értem. Mondjuk szerintem egy elég meredek pályán az sem feltétlen áll meg, ha nem is feltétlen a talpán csúszik :)

Fotelrocker2 · http://budapest.blog.hu 2010.11.11. 14:52:20

"alsó lábszára", ez már nekem elég is.

Amúgy: "síturista". De a sztori vicces. :)

Gazuzem 2010.11.11. 15:00:51

Szlovákiában, a Kokava Línia nevű síközpontban történt pár éve, hogy egy magyarországi tanárnő nekiment a felvonó tartóoszlopának, és leszakadt a lábszára. A lábát egy teszkós szatyorban odapakolták mellé a mentőautóba, de már nem lehetett megmenteni. A hölgy elismerte, hogy az ő hibája volt, azóta protézissal siel, és kapott egy örökös bérletet a központba.

Handwired 2010.11.11. 16:56:47

Kövezzetek meg, de én ezen sírva röhögtem.

az_igazi_trebitsch 2010.11.11. 17:29:40

Azért Moldova letolt gatyás, guggolós lesiklója életszerűbb /és életszagúbb :-)/

Aki nem ismerné: idősebb hölgyre rájött a pisilhetnék, egy bucka mögé evickélt, letolta a gatyáját-bugyiját, leguggolt, amikoris a sílécek megindultak vele lefelé. Igy suhant el a síelők mellett....

AndOr01 2010.11.11. 17:43:10

@az_igazi_trebitsch:

Nem letolt gatyás, hanem "letolt" kezes-lábas overállos ...

:)

belekotty 2010.11.11. 18:34:25

ROFL... vazze ijjenket ne irjá... maj.. megdögl5tem a röhögéstől, fellyelent Elek gondatlan veszéjeztetésért!
:-)))

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.11.11. 20:41:23

hat mindenkinek mashol van a hmorkuszobe
meg mosolyt sem csalt ki, foleg, hogy a cimbolt tudni lehet mi fog tortenni
es termeszetesen ha nem is urban de mountain legend

Linkas 2010.11.11. 21:20:52

Én sírtam a röhögéstől. Sajnos jó a képzelőerőm.

Deet 2010.11.13. 13:30:06

@Gazuzem: volt csoportvezető tanárom ismeri a hölgyet.
elég durva sztori. ráadásul a hölgy nem amatőr síelő...

Hütte anyó levelesládája

Ha van jó sztorid, fotód, videód, kérdésed, élménybeszámolód vagy bármi ötleted, ide írd meg: hutteblog@travelo.hu!

Ezt dobja a Google

Hideg helyek a Travelon

Nincs megjeleníthető elem

Friss topikok

süti beállítások módosítása