Egy 54 éves német síző 150 méteres zuhanást élt túl szerdán Ausztria legmagasabb hegyén, a Großglockneren - mintegy 3400 méter magasságban. Az Austrian Times híre szerint a férfire két éles szikla közt akadtak rá a hegyi mentők, arcal a hóban - bármelyikre rázuhan, az azonnal végzett volna vele. A mentőhelikopter érkezéséig két társa részesítette első segélyben, azóta a lienzi kórházban ápolják.
150 méteres zuhanást élt túl egy síző a Großglockneren
Zubreczki Dávid | 2009.04.24. 17:36 5 komment
ausztria baleset sí lienz großglockner
A bejegyzés trackback címe:
https://hutte.blog.hu/api/trackback/id/tr81084391
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Persze 2009.04.24. 23:19:14
Én Moelltalon álló helyzetben estem el, és vállműtét lett a vége... Ez is valami
jkbgbr 2009.04.24. 23:21:07
a mázlista kurafi...
GergőÁron (törölt) 2009.04.25. 00:31:42
hehe, mölltalról jut eszembe, ott szipkáztunk most egy kicsit.
Arrafelé jártunk, oszt mondom akkormár ha úgyis itt vagyunk adjunk a flancnak, legyünk nagykirályok, menjünk fel a mölltal gleccserre, ha megkérdezik, hol voltam, nehogy 3ezer méter alatti csúcsot kelljen bemondanom, hát milyen gáz lenne már, nem?
Na már az odafele úton kicsit gyanúsvolt, hogy velünk egyirányba mind egy szálig román, szlovák, lengyel, orosz, magyar stb rendszámok haladtak, szembe meg az A-betűesk. De ezt betudtam annak, hogy az osztrákok puhák.
Odaértünk, a vasút tövében közölte a jegyesnéni, hogy mennyi a jegy, viszont csak két felvonó megy. gyorsa tanakodás, arra jutottunk, hogy mire keresnénk msá helyet elszállna a fél nap, meg két felvonóval is elleszünk, elgfeljebb nem megyünk fel a dombtetőre, ha ott tényleg akkor a gáz.
Kimászunk az alagútból, és látjuk ám, hogy az a két felvonó, az két kis tányéros kinderschischulefaszom, és pont a hozzá tartozó sor végéig visz fel.
Gyorsan kellett tolni egy nyugtatót a hüttében, hogy miért nem bírtunk egy kicsit jobban tájékozódni lent.
Már épp azon gondolkoztam, hogy visszemegyek a gleccsevonathoz, beszállok, GTA-san kibaszom a pilótát, és úgy megyek le, hogy a bérletárus bódéjában álljak meg vele, amikor is dél körül beröffentettek egy kabinos liftet, és mindenki megmenekült.
Kicsit fújt a szél, néha amikor felerősödött akkor olyasmi volt, mintha egy repülőgépturbina mögé állnál, amibe balaki elölről zsilettpengéket és gombostűket öntene egy vödörből.
Szerencsére aztán még a nap is elő elő bújt, és ha a beszarás-panoráma el is maradt végén már a szembelévő hegyeket is megpillantottuk, szóval jó lett a vége.
Szóval nem jó mohónak lenni, oszt nagyon magas hegyre csak jóidőben, mert különben mitér, ugye
Arrafelé jártunk, oszt mondom akkormár ha úgyis itt vagyunk adjunk a flancnak, legyünk nagykirályok, menjünk fel a mölltal gleccserre, ha megkérdezik, hol voltam, nehogy 3ezer méter alatti csúcsot kelljen bemondanom, hát milyen gáz lenne már, nem?
Na már az odafele úton kicsit gyanúsvolt, hogy velünk egyirányba mind egy szálig román, szlovák, lengyel, orosz, magyar stb rendszámok haladtak, szembe meg az A-betűesk. De ezt betudtam annak, hogy az osztrákok puhák.
Odaértünk, a vasút tövében közölte a jegyesnéni, hogy mennyi a jegy, viszont csak két felvonó megy. gyorsa tanakodás, arra jutottunk, hogy mire keresnénk msá helyet elszállna a fél nap, meg két felvonóval is elleszünk, elgfeljebb nem megyünk fel a dombtetőre, ha ott tényleg akkor a gáz.
Kimászunk az alagútból, és látjuk ám, hogy az a két felvonó, az két kis tányéros kinderschischulefaszom, és pont a hozzá tartozó sor végéig visz fel.
Gyorsan kellett tolni egy nyugtatót a hüttében, hogy miért nem bírtunk egy kicsit jobban tájékozódni lent.
Már épp azon gondolkoztam, hogy visszemegyek a gleccsevonathoz, beszállok, GTA-san kibaszom a pilótát, és úgy megyek le, hogy a bérletárus bódéjában álljak meg vele, amikor is dél körül beröffentettek egy kabinos liftet, és mindenki megmenekült.
Kicsit fújt a szél, néha amikor felerősödött akkor olyasmi volt, mintha egy repülőgépturbina mögé állnál, amibe balaki elölről zsilettpengéket és gombostűket öntene egy vödörből.
Szerencsére aztán még a nap is elő elő bújt, és ha a beszarás-panoráma el is maradt végén már a szembelévő hegyeket is megpillantottuk, szóval jó lett a vége.
Szóval nem jó mohónak lenni, oszt nagyon magas hegyre csak jóidőben, mert különben mitér, ugye
zahor103 2009.04.25. 08:57:47
azt a mázlistát! :)
tiszta rajzfilm-baleset
tiszta rajzfilm-baleset
zahor103 2009.04.25. 08:58:26
apropó: tud valaki még most is hóbiztos, M.o-hoz közeli síhelyet? Hochkar? van hó?