Minden, amit csúszós lejtőn csinálnak.
Praktikus ivási- szex- és sporttippek.
Havas sportok gőzgombóc-perspektívából.

Magyarokból soha nem elég! - mondják a szlovákok

Zubreczki Dávid | 2009.02.05. 20:04 5 komment

Úgy tűnik a nagypolitikai csatározásokat a turizmusból élők szívják meg legjobban Szlovákiában. A Zoom felvételén azt tippelgeti néhány turisztikai szakember, vajon az euró bevezetés vagy a két ország elhidegülő viszonya miatt esett vissza a magyarok száma az Alacsony-Tátrában. Van a Nyájas Olvasók közt olyan, aki idén először hagyta ki Szlovákiát? Ha igen, miért?

szlovákia

A bejegyzés trackback címe:

https://hutte.blog.hu/api/trackback/id/tr27925038

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

valint 2009.02.05. 21:38:08


Én az elmúlt évekhez képest idén hagyom ki először Szlovákiát, de ennek semmi köze nincs a politikához. Havonta egyszer-kétszer ugrottunk ki egy-egy napra, ami autózás szempontjából eléggé fárasztó és drága illetve az infrastruktúra és a pályák sem mindig megfelelőek. Ebben a szezonban volt egy 3 napos Karintia és lesz még egy hét Olaszország. Nyilván drágább lesz így a játék, de azt hiszem az élmény is maradandóbb. Szóval nekem Szlovákia csak egy-egy napokra megfelelő síelés szempontjából, így most összerakom ezeket a napokat és kicsit nyugatabbra megyek.
üdv
B

cámpuszmadár 2009.02.06. 11:21:43

Egy hete voltam ott, de túrasízni.Sajnos ebből a fösső szomszédok csak pár teányit jussoltak.

Deniboj 2009.02.09. 11:48:38

Szlovakia olcso, es ha buckasizni van kedved, kivalo. Mostanaban Ausztriaba jarunk mert a szolgaltatas es a palyak is jobbak.

zahor103 2009.03.08. 01:39:47

Most voltam először Chopokon az ajró bevezetése óta, és enyhén szólva kiakadtam az áraikon.
Tök kicsi tea: 1 Euro
1 napos síbérlet: 26 Euro
Szolgáltatás színvonala a pénzemért: 0
Ezek után ne csodálkozzanak, ha ezentúl Ausztriába fogok menni, ugyanennyi pénzért, 100x magasabb színvonalért.
Arról nem is beszélve, hogy az osztrákok nem bunkók velünk minden alkalommal.

naponta 3x 2009.03.08. 08:20:17

Szlovákiában csatoltam először ugy 20 évvel ezelőtt. Idén először hagyom ki Szlovákiát, pont Tálé-t. Ott már többször kiakadtam a 2 db pályán, de az olcsó vendéglátás és a nosztalgia ezt mindig feledtette. Euroért már nem megyek oda, kész. Bejártam már Europa síterepeit, csoda helyeken jártam, nem vágyom vissza Táléba. Idén Ausztriában (Nassfeld) voltam kétszer, amit vártam, mindent megkaptam a pénzemért.

Hütte anyó levelesládája

Ha van jó sztorid, fotód, videód, kérdésed, élménybeszámolód vagy bármi ötleted, ide írd meg: hutteblog@travelo.hu!

Ezt dobja a Google

Hideg helyek a Travelon

Nincs megjeleníthető elem

Friss topikok

süti beállítások módosítása