Minden, amit csúszós lejtőn csinálnak.
Praktikus ivási- szex- és sporttippek.
Havas sportok gőzgombóc-perspektívából.

Újabb síterepen nyílt McDonald's. A McDrive-ok mintájára működik a SkiDrive

Zubreczki Dávid | 2009.11.12. 10:49 9 komment

McDonalds-Hauser-Kaiblling

Hauser Kaibling idei fejlesztései közül valószínűleg a legfontosabb az új, lehajtható buborékos négyüléses felvonó, esetleg a kibővített hóágyúrendszer lesz, de számomra a legkülönösebb mindenképpen az új McDonald's étterem. Amíg mi itt menthetetlen romantikával gőzgombócokat és káposztás sztrapacskákat vizionálunk egy sítúra mellé, aközben már rég sajtburgereket lehet enni az Alpok legtávolabbi zugaiban is. Vagy legalábbis a síterepein.

McDonalds-Hauser-Kaiblling

Egyébként pedig ez lesz Európa második Mekije, amelyik közvetlenül egy pálya alján fekszik, bár ha jól értelmezem, ez nem lesz SkiDrive. Vagyis olyan hely, ahol a McDrive-ok mintájára nem kell bemenni az étterembe, sorba lehet állni az ablaknál síléc lecsatolása nélkül is. Kíváncsian várom, mikor jelennek meg a havas lejtőkön az elős lánctalpas Family Frost kocsik: szó-ja-nyád-nak-hoz-zon-pénzt! [via: sielők.hu, csodálatos fotók: hauser-kaibling.at]

ausztria evés ivás hauser kaibling

A bejegyzés trackback címe:

https://hutte.blog.hu/api/trackback/id/tr581519653

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

citromosjegestea · http://www.minerva-szki.hu/szakkepzesek/marketing-es-reklamugyintezo.php 2009.11.12. 13:01:41

Haha jó poén volt a lánctalpas family frostos autó.. :)
ha szigorúan PR szemszögből nézzük, akkor az arany boltív vezetői jól kifundálták a dolgot, hiszen gyakorlatilag a emberek szájába tette az éttermét.

tomi888 2009.11.12. 17:24:24

Én csak azt nem értem, hogy síeléskor ki szokott úgy kajálni, hogy még a sílécét sem szeretné levenni? Pont a pihenés és a meleg a lényeg benne szerintem.

sajtosbrokkoli · http://kajapiazongora.blog.hu/ 2009.11.12. 17:40:01

Ameddig az index főoldalon láttam a címet, csak reménykedtem: ezt csak idióta amerikai burger függőknek építhették, valahol Coloradóban.
Sajnos tévedtem.

sok vágyam volt már síelés közben, de ebből egy sem egy mc'ski duplaburger.
Ez beteg.

ShagBeckur 2009.11.12. 17:44:11

@tomi888:

Nem mintha nagy síelő/boardos lennék (most lesz 4. éve, hogy megyek, esés nélkül még nem tudtam lejönni pályán, stb). De a meleg általában meg volt, ha kint ültem le akkor is. Persze napos időben. Hüttébe csak WC-re, vagy sörért, forraltborért mentem be, enni se igazán szoktam ott, csak valami könnyűt.

@sajtosbrokkoli:

Az ember örül, hogy legalább kicsit kiszakadt a mindennapokból, erre tessék. Az jön utánna. Bár biztos lesz olyan aki inkább hambizik valami jó kis tápláló kaja helyett.

min 2009.11.12. 17:58:33

Hát én szoktam hambizni...Speciel én már unom az osztrák hüttékben kapható Metros kajákat.

Flat Eric / sta press (törölt) 2009.11.12. 18:26:44

Én ugyan másutt sem gazdagítom a Mc-céget, sem a hasonlókat, viszont többekkel ellentétben jó ötletnek tartom. A gyerekesek is sokkal normálisabb körülmények között tudnak abrakoltatni, mint a hüttében. A fikázóknak meg üzenem, friss salátá".

@ShagBeckur és @sajtosbrokkoli meg egyen fenyőtobozt, és friss havat :)

Flat Eric / sta press (törölt) 2009.11.12. 18:30:02

Tehát:
-A fikázóknak meg üzenem, friss salátát, és gyümölcslevet is lehet kapni, nem csak "hambit".

min 2009.11.12. 20:05:29

Na meg 2 euroért bedobok két sajtburgert aztán hello....

ShagBeckur 2009.11.12. 21:12:06

@Flat Eric / sta press:

Nem fikázok, egyszerűen csak nem örülök neki :)

Hütte anyó levelesládája

Ha van jó sztorid, fotód, videód, kérdésed, élménybeszámolód vagy bármi ötleted, ide írd meg: hutteblog@travelo.hu!

Ezt dobja a Google

Hideg helyek a Travelon

Nincs megjeleníthető elem

Friss topikok

süti beállítások módosítása