Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Minden, amit csúszós lejtőn csinálnak.
Praktikus ivási- szex- és sporttippek.
Havas sportok gőzgombóc-perspektívából.

Pikáns félreértés a sílift kabinjában

hütte | 2010.11.19. 13:05 42 komment

Ész Károly sztorija egyáltalán nem nevezhető mindennapinak. Akkora félreértés van benne, hogy Shakespeare is megirigyelhetné, bár a pikáns téma miatt inkább egy Benny Hill Showba illene (akiről nem is értem, miért nem nevezetek el még sípályát, ha már egyszer ilyen neve van).



Látásában fogyatékkal élni kénytelen fiatalemberként osztom meg veletek
finom erotikába nem hajló alpesi élményemet.

Baráti társasággal a pálya aljában. Köztük én magam, aki szakítva a
dioptriás szemüveg párásodása okozta-, hosszú évekre visszatekintő
szarakodással, síszemüveg-mentes vakulással, immáron kontaktlencsével a
szememben készülődtem az első bevetésre.
Négyszemélyes kabinos felvonó. Két decens osztrák úr mellé préselődtünk
be, barátom tetszetős húgával. Az ajtó záródása után elégedetten emeltem
homlokomra a síszemüveget, és kesztyűs kézzel megtöröltem a szememet. Hiba
volt. Az egyik szememből kiesett a lencse.
A veszteség váratlanul ért, de azonnal tudtam, mit kell tennem.
Megmerevedtem, mint a fagyott kutya lába, csupán a fogaim között szűrtem a
szavakat: Nóra (nem így hívják) nézz rám kérlek! Nem látod? Nóra közelebb
hajolt és fürkészni kezdte arcomat. Semmi. Közelebbről nézd má’
baszki, onnan tutira nem látod, tök átlátszó! – tört ki belőlem a
felvonóba ültetett szobor keserve. Nóra a jó ízlés határán egyensúlyozva,
mélyen a személyes aurámon belül igyekezett tájékozódni. Semmi. A felvonó
már a pálya felénél tartott.
Ekkor villant belém a gondolat, hogy talán a kabátom nyakán belülre esett
a kis genyó. Kisszívem – ütöttem meg a szituációhoz igazodó
bizalmasabb hangot – megtennéd, hogy lassan, nagyon óvatosan
elkezded lehúzni a kabátom zippzárját? Tudtam, ha nem kerül elő,
Jumurdzsákként szívom végig az egész napot. Nóra ujjai között finoman
elindult lefelé a roló. Mellettünk a két vén labanc zavartan, mégis
látható izgalommal kezdett fészkelődni. Ekkor már félig lent volt a kabát,
Nóra odabent nagy szakértelemmel tapogatózott úgy vizuális úton, mint
taktilisen. Semmi. Ez alatt felértünk a célállomáshoz. Wir steigen noch
nicht aus, wir sollen noch ein Rund – jeleztem ekként, hogy bocs, mi
megyünk még egy kört. Láttam a két osztrák szemében, hogy nincs kétségük a
folytatást illetően. Bennem még élt a remény, de visszaút kutató akcióját
sem koronázta siker.

Utóhang: Elég hamar meg lehet szokni, hogy csak az egyik szemmel látsz
élesen. Így is simán síelhető a bérc. A kontaktlencse este, vacsora után
előkerült. Kicsire összegyűrődve, a szemhéjam alól piszkálta ki
orvostanhallgató pályatársunk.
 

· 1 trackback

szex ausztria sztori felvonó

A bejegyzés trackback címe:

https://hutte.blog.hu/api/trackback/id/tr802459218

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Sikerül megmászni Erőss Zsolttal a Grossvenedigert! (fotókkal, csak erős idegzetűeknek!) 2010.11.20. 10:16:56

 Ahogy arról korábban beszámoltam, az elmúlt hétvégén belevágtam életem első hegymászó-kalandjába, ami több szempontból is különlegesnek ígérkezett. Egyrészt semmi előzetes tapasztalatom nem volt, max hétvégi kirándulások néha-néha, emiatt a fels...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hepciás 2010.11.19. 13:48:58

:-) 10/10-es sztori!Gr "Károly".
"Nóra" kedvéért én is eljátszanám a kontaktlencsést, a vén labancoktól meg felárat a show-ért:-)

Szelid sunmalac 2010.11.19. 13:49:03

Jo-jo. De miert nem lett z amire egyebkent szamitott a ket ur?

thomasmakmusz 2010.11.19. 13:54:17

Kisszívem :-)a nap sztorija!

PeZe 2010.11.19. 14:05:51

Na és megvolt végül a csaj? Mert a sztori lényege végül lemaradt... :)

RaveAcE 2010.11.19. 14:07:14

Szegény Nóra, frankón beleélte magát, és nem kapott semmit.
Hogy lehetsz ilyen szívtelen?
:'(

RaveAcE 2010.11.19. 14:07:54

@PappZe: Nem volt meg, a doki sráccal folytatták este.
ízlések és pofonok...

Kósza 2010.11.19. 14:08:07

Ha ennyire hoch vágod a dajcsot, akkor miért nem kérted meg a labancokat is, hogy segítsenek megkeresni a kontaktlencsét? Egyébként pedig tudja ország-világ, hogy egy csinos nő társaságában a kontaktlencse mindig a boxeralsóban tűnik el! :)Sífék.

PeZe 2010.11.19. 14:08:52

@RaveAcE: Kár :( Happy endet vártam :)

kovacsferenc123123 2010.11.19. 14:16:12

"két vén labanc" na ezen besírtam

[megmondoember] 2010.11.19. 14:29:34

"Wir steigen noch nicht aus, wir sollen noch ein Rund". Azért remélem papírod nincs ami azt állítaná, hogy tudsz németül.

tesztmacska 2010.11.19. 15:02:52

@[megmondoember]: Akkor várnák a helyes Hochdeutsch mondatot, hogy még Tante Emma is bólogasson, hogy így helyes...

gergel 2010.11.19. 15:05:05

@[megmondoember]:
ez most annyira kellett? biztosan ebben leled örömödet...:(

szcsongor 2010.11.19. 15:05:59

@[megmondoember]: nickedhez hű hozzászólás volt ez. szerintem rendben van a mondat (talán a sollen helyett müssent mondtam volna...)

DartagnanX 2010.11.19. 15:12:41

A kontaktlencse csinál ilyen vicces dolgokat. Én még középiskolás koromban dörzsöltem meg a szemem, és elment a kép egyből. Egész szünetben kerestem a lencsét, a fél osztályommal kúsztunk a földön, de nem lett meg.
Két órával később, egy óra közepén kiáltottam fel lelkesen, hogy LÁTOK!
A lencse a szemembe fordult és egyszercsak magától visszacsúszott a helyére. :)

nitro1 2010.11.19. 15:42:58

Mi ebből a tanulság? Ha kiesik a lencséd, először a SZEMEDBEN keresd! :-)))

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2010.11.19. 15:49:20

Egyszer nagy tömeg volt a buszon, haveromnak elege lett, "LEESETT A KONTAKTLENCSÉM" felkiáltással helyet szerzett. Cserbée úgy kellett tennünk két megállón át, mintha keresnénk, de legalább kaptunk levegőt. A végén szomorú arccal (nem lett meg) leszálltunk.
Üdv!

bonobonohu · http://bono.hu 2010.11.19. 15:52:16

más szemében a gerendá(já)t is, maga szemében a kontaktlencsilányt se, vagy hogy van ez a mondás?

KenSentMe 2010.11.19. 15:57:35

@[megmondoember]: Az első tagmondat szerintem teljesen jó, a másodiknál ugye látványos hiba, hogy a "Rund" ilyen alakban nem létezik, azonban a "Runde" igen, és az alkalmazható ebben a helyzetben, hiszen "sie wollten tatsächlich noch eine Runde um die Schiebahn fahren". Ebbe belekötni szerintem nem érdemes, mert élőbeszédben ennyit megért simán egy német, szerintem bizonyos dialektusokban ezt az "e" betűt simán leharapják, még kisebb hiba, mintha magyarul a "pályát" helyett azt mondanám, hogy "pályt".

Ha ezt elfogadjuk bocsánatos bűnnek, akkor marad a második mondattal kapcsolatban két végiggondolandó dolog, nevezetesen, hogy bűn-e, hogy nincs benne főige és vajon jó segédigét használtunk-e.

A mondat első érzésre valami olyasmire hajaz, hogy "Még nem szállunk ki, kell még egy kör!". Először is tisztázzuk, hogy bár ez umgangssprachlich, de szerintem nem hibás, hogy nincs benne főige (igen, nem irodalmi, de a köznapi emberek nem úgy beszélnek, mint Sir Walter Scott Thomas). Vegyük például a következő honlapot, és róla a követező példát:

jan4tri.blogspot.com/2007/10/5-wez-fit-fun-triathlon-in-mllbergen.html

"Mir wurde klar, ich muss noch eine Runde."

"Számomra világossá vált, hogy egy kört még muszáj."

A szerző is valami ilyesmit akart kifejezni:
"Nem szállunk ki, nekünk kell még egy kör!"

A kérdés, hogy a sollen mennyire jó ennek a kifejezésére. Nem anyanyelvűként nem tudom megítélni, hogy amikor meghallja ezt egy német, akkor arra gondol-e, hogy ez egy jó csonka mondat, vagy arra, hogy ez egy rossz állítólagosság/rossz csonka mondat, mindenesetre én úgy érzem, hogy egy német ebből azt érzi, hogy tervezik, akarnak még egy kört.

Tehát ha egy német beszélne ilyen szinten magyarul, akkor valami olyasmit mondana, hogy..
"Még nem szállunk ki, nekünk szükség még egy köri"

Na most innentől kezdve lehet azt mondani, hogy >ez egy hülye, nem tud magyarul, nem ősmagyar<, meg lehet azt mondani, hogy >ez egész jól meg tudja értetni magát<.. "magáról vall, aki választ".

A_ Közbiztonság Szilárd 2010.11.19. 16:18:50

Csak szólnék, hogy a labancok NEM osztrákok voltak, hanem a Habsburgokkal szimpatizáló MAGYARok.

tucsi 2010.11.19. 16:48:09

Tetszett! Nem etikátlan ha bevetem pasizásnál? De a nyakam környékén tapogasson vagy 10 percet!

Nohát 2010.11.19. 16:53:47

@[megmondoember]: Jol megmondtad neki, igazad van, feszit itt a kis gyoker, mikor nem is tud nemetul. Ugye.

Masreszt tenyleg, most akkor mi a poen?

Αphelion 2010.11.19. 17:17:44

Annyira nem rossz az a német mondat, én leginkább annyit módosítanék rajta, hogy "wir WOLLEN noch 'ne Runde" -- szóval hogy _akarunk_ még egy kört... ;)

Leonard Zelig 2010.11.19. 17:18:28

Ich brauche noch eine Runde, Herr Kellner

yeti-ufo hibrid 2010.11.19. 17:20:26

Jaj, beh jó vót ez! A mese is, a stíl is tecc. :)

Esperes úr 2010.11.19. 17:22:15

végül volt filterezés utána, vagy sem?

kirby a parancsnok 2010.11.19. 17:58:57

nekem is volt egy időben, de rohadtul utáltam, inkább a hemüveg...

efi 2010.11.19. 18:30:29

@Leonard Zelig:
Helyesen:
Ich brauche noch eine Runde, Herr Haupt.

Mylady 2010.11.19. 18:32:46

Az a sollen nekem nem annyira tetszik, bár ha a müssennel összehasonlítom, még mindig jobb.
(Csak hogy én is megmutassam, mennyire nem tudok németül)

szbszig 2010.11.19. 18:47:15

Ezt a blogot lassan át lehetne keresztelni Félreértéses Sísztorikra. Legalábbis amikor Index-címlapra került, csak ilyen történetekkel találkoztam eddig... :D

PeterBlau · http://4smallwheels.blog.hu 2010.11.19. 19:27:19

Magyar származású németnyelvtan-nácik, szevasztok :-D
Még jó hogy megértettétek a sztori lényegét :-D

lapos a Föld 2010.11.19. 19:54:02

vaze, a labancokhoz szólhatsz németül, mert ők MAGYAROK

sbacsika 2010.11.19. 20:48:05

mennyire szar sztori, a felénél gondolkodtam, hogy végigolvassam-e egyáltalán

hütte, lassan jöjjenek az igazi baszós-kardozós sztorik eddig csak félig vagytok blikk és bors keverék

Kopi3.14 2010.11.19. 20:50:44

@PeterBlau: Vajdasági nyelvtan-nácik, szevasztok. A házban. :P

Password 2010.11.19. 22:26:57

A postot olvasva már értem, miért prognosztizálják a blogolás halálát.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.11.20. 03:57:47

szokasos
kb annyira erdekes, hogy nagymamammal szilvalekvart foztunk tavaly es lecsuszott a terdzoknim

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.11.20. 04:02:40

szokasos
kb annyira erdekes, hogy nagymamammal szilvalekvart foztunk tavaly es lecsuszott a terdzoknim

Kökény6 2010.11.20. 06:43:08

@Huba szaki: Az eredeti teljes így van: Jawohl, Herr Obersturmbahnhauptbahnhofmeisterkursführer!
:)

vörös öröm 2010.11.20. 08:25:06

Ez csak egy "sima" történet, ami nagy ijedséget keltett az írójában!
Nem kel mindenben keresni a perverziót, bár már a keresés is az...
Ennyire egyszerű.

Cold Heart 2010.11.20. 09:12:02

@DartagnanX:

nekem egyszer 1 nappal később bújt így elő, elég hülye érzés volt :)

Tiltsuk Bea 2010.11.20. 10:18:04

1szer estem egy jó nagyot egy sípályán, úgy, hogy a fejem került előre. Mivel így ez a testrészem lett a legközelebb a földhöz, praktikusan az arcommal fékeztem le magam. , Természetesen a síszemüveg egyből lejött rólam és így a pofámba érkező hó kiszedte az egyik kontaktlencsémet is.
Na nem ez a sztori.
Hanem az, hogy néhány nyögés után az oldalamon átfordulva, a napsütésben csillogó havon megtaláltam az átlátszó és szinte észrevehetetlen (ráadásul pici gombóccá gyűrődött) lencsét.
Ott helyben vissza is raktam.

Véleményem szerint 2011.01.07. 15:34:46

Nemértem! Hogy nem lehet érezni a kontaktlencsét a szemben félrecsúszva?

Hütte anyó levelesládája

Ha van jó sztorid, fotód, videód, kérdésed, élménybeszámolód vagy bármi ötleted, ide írd meg: hutteblog@travelo.hu!

Ezt dobja a Google

Hideg helyek a Travelon

Nincs megjeleníthető elem

Friss topikok

süti beállítások módosítása