Minden, amit csúszós lejtőn csinálnak.
Praktikus ivási- szex- és sporttippek.
Havas sportok gőzgombóc-perspektívából.

A világ leghülyébb síbalesete

Zubreczki Dávid | 2009.12.06. 11:09 19 komment

Nem volt hiábavaló dolog arról írni, hogy valaki majdnem nővé operáltatta magát egy síbérlet miatt, máris elkezdtek szállingózni a remek sztorik a Hütte levelesládájába. Az első ugyan hosszúságával a Twitteren is megállná a helyét, de magvassága miatt mindenképpen megérdemel egy posztot:

Valós történet. Néhány éve a télen nálunk nem volt hó. Gyerekek kitalálták, hogy a lépcsőházban le lehet csúszni síléccel. Sajnos egy idős hölgyet elütöttek, aki csonttörést szenvedett. A kórházban megkérdezték, hogyan történt, mire elmondta, hogy a lépcsőházban a sízők elütötték. A nénit átvitték a pszihiátriára…

Ne hagyjátok abba! Mindenféle érdekes sítörténetet szeretettel vár a Hütte szerkesztősége - ha hosszabb három mondatnál, az sem baj. Ja és jó lenne feltámasztani az egy éve majdnem elindult kedvenc pályám sorozatot is. Akinek van ilyen, az legyen szíves a Bede-Szily féle minta szerint töltse ki az ürlapot és küldje el nekünk, köszönjük!

baleset bizarr

A bejegyzés trackback címe:

https://hutte.blog.hu/api/trackback/id/tr771577474

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

oldalazó gnóm 2009.12.06. 12:28:36

Hát ezt én egy lengyel gyerektől hallottam, hogy az ő krakkói koleszukban történt meg, és úgy, hogy habbal oltóval fújták be a lépcsőt, hogy jobban csússzon.

_alesi_ · http://alesi.tumblr.com 2009.12.06. 12:58:39

Kb. tizenöt évvel ezelőtt láttam először ezt a sztorit egy Füles kiadásban. Azóta is rendre elmesélik páran, mint valóban megtörtént eset.

bedouin · http://www.bedouin.hu 2009.12.06. 14:16:23

egy lépcsőházban bajosan lehet csúszni síléccel, már csak a hossza miatt sem. főleg ha nem carving...

xiau.ling 2009.12.06. 15:36:38

ez benne van az unterwegs német nyelvkönyvben is. már jó rég, az előző kiadásban is ott volt.

kovacsbalint · http://kovacsbalint.blog.hu/ 2009.12.06. 15:44:28

Mondjuk azok a sztorik, amik úgy kezdődnek, hogy "Valós történet", 98%-ban eleve urban legendek.

Vérnűsző Barom (törölt) 2009.12.06. 16:02:26

Nem teljesen mindegy? Legyen szórakoztató, érdekes, a többit meg a fene bánja. Akár meg is ehetett valahol.
Viszont gyakran az élet furább dolgokat podukál, mint bármilyen, közkézen forgú, kitalált történet.
Sajna, sível kapcsolatos, rövid, frappán történetem nincs, bár a forralt bort szeretem.

Mária 2009.12.06. 20:26:20

@oldalazó gnóm:

Krakkóban történnek dolgok...

Amikor én laktam ott kollégiumban egyszer valakik több köbméter havat hordtak fel az emeletre azért, hogy hóembert ültessenek az egyik vécére :)))

a JÓ 2009.12.06. 20:37:09

A gyerekek nem néztek Nitro Circust? Ha nekik nem ment, senkinek se fog :)

bioLarzen 2009.12.06. 20:49:34

Lehet, hogy ez is UL, de nálunk az egyetemi koleszban anno volt egy gyerek, akivel - többek elmesélése szerint az esett meg, hogy ausztriai síhétvége első estéjén eléggé beivott, és ilyen állapotban úgy gondolta, mekkora májerség egy szál polóban és alsógatyeszban kimenni a turistaház mellé dobni egy sárgát. Ezt a questet sikeresen teljesítette is, ám közben a szűzhó tetejét borító vékony jégréteggel sikerült szépen felvágni a talpán a bőrt több helyen is. Ezután az egy dolog volt, hogy nem tudott síelni, de még azon is törette a fejét, hogy magyarázza majd meg otthon ezt a semmiképp sem szokványos "síbalesetet" - mármint az öszeszabdalt talpbőrt.

Bocs, ha Tleg UL.

bio

bioLarzen 2009.12.06. 20:52:25

@Vérnűsző Barom:

"bár a forralt bort szeretem."

Póttörténetnek mitt van egy mésik tag, aki saját bevallása szerint Szlovákiában akart sítúrán villogni az összeszedett szlovák-tudásával, de forralt bor helyett sikerült forralt sört kérnie.

bio

reality check 2009.12.07. 04:27:55

Én kiskoromban lecsúsztam a lépcsőházban a lépcsőn, annyi a különbség, hogy nem síléccel, hanem szánkóval. Elég fájdalmas volt.

Pista bá 2009.12.07. 07:00:57

A tavalyelőtti szezonban egy osztrák pályaszálláson pár ittas barátom lesíelt a lépcsőn a hüttében eltöltött egész délutánból jövet. Szóval ilyen van.

boogieee · http://www.pallas70.hu/logisztikai-ugyintezo.php 2009.12.07. 08:44:43

Jó sztori, de a szülők sem voltak teljesen normálisak, ha hagyták, hogy a gyerekek a lépcsőházba síeljenek!

reality check 2009.12.07. 09:54:59

@boogieee: Én sem kérdeztem meg előre a szüleimet, hogy szánkózhatok-e a lépcsőházban :)

borsics_aa · http://minerva-szki.hu/ 2009.12.08. 14:18:42

És jó szomszédhoz híven nem vártad meg a nénivel a kiérkező mentőket vagy nem kisérted be a kórházba legalább?

örök középhaladó 2009.12.09. 15:18:18

Egyszer Szlovéniában egy tárcsás felvonót fogtam a lábam közé, és amikor induláskor rántott egyet, valami kattant, a kötél ment, a rúd nem húzott, hanem egy rugó kezdett el egyre jobban nyúlni, én meg álltam a 30 fokos emelkedőn, mint akinek egy két méteres fütyi van a kezében, és nem tudtam mit tenni. Aztán egyszer csak a rugó, ami valamelyest tartott, eltört, visszacsapódott, és én azzal a lendülettel vágtam egy hátast, lábam között a megapénisszel. Jó vót. :-)))

Hütte anyó levelesládája

Ha van jó sztorid, fotód, videód, kérdésed, élménybeszámolód vagy bármi ötleted, ide írd meg: hutteblog@travelo.hu!

Ezt dobja a Google

Hideg helyek a Travelon

Nincs megjeleníthető elem

Friss topikok

süti beállítások módosítása